SOMMARAKADEMIN OCH SOMMARFOTBOLL 2022
2022-02-15 10:59

Nu öppnar vi anmälan till årets sommarakademi och sommarfotboll!

Sommarakademin:

Sommarakademin har blivit en viktig del av MFF Ungdoms verksamhet, i början och slutet av sommarlovet 2022 kör vi Sommarakademi för flickor och pojkar födda -12, -11 och -10. På stadionområdet samlar vi talangfulla spelare från regionen till fyra riktigt fotbollsintensiva dagar, måndag-torsdag respektive vecka. Du tränar med duktiga kompisar och du leds av våra utvalda instruktörer. Du kommer också kunna bekanta dig med vår fotbollsakademi (åk 7-9) och gör du bra ifrån dig vägs det in om du så småningom söker in till den. Siktar du på en framtid inom fotbollen är vår Sommarakademi ett bra steg på vägen.

• Flickor foch pojkar födda 2012 – v. 26
  • Flickor foch pojkar födda 2011 – v. 31
  • Flickor foch pojkar födda 2010 – v. 32

Klicka HÄR för anmälan!

Har du frågor kring sommarakademin, vänligen kontakta sommarakademin@mff.se

Sommarfotboll:

Vi ser fram emot en ny upplaga av vår Sommarfotboll.  Med vår Sommarfotboll erbjuder Malmö FF flickor och pojkar en rolig och meningsfull fritid under sommarlovet. Under en vecka får deltagarna både leka fotboll och lära sig mer om spelet under ledning av professionella tränare från MFF:s akademier. Sommaren 2022 anordnar vi och våra samarbetsklubbar Sommarfotboll i Bjärred, Ljungby, Åhus, Skanör, Tomelilla, Ystad och Vellinge.  Vi når ut till tusentals flickor och pojkar i åldrarna 7-13 år.

Sommarfotboll är alltså inte bara en uppskattad aktivitet för barnen, utan också ett sätt för Malmö FF att knyta tätare kontakter med människor och föreningar i närområdet.

Klicka HÄR för anmälan!

Har du frågor kring sommarfotbollen, vänligen kontakta sommarfotboll@mff.se