Information om vår Sommarfotboll
2020-03-26 09:11
Vi ser fram emot en ny upplaga av vår Sommarfotboll. Vi har dock full förståelse för att den rådande situationen med Coronavirusets spridning skapar osäkerhet och ovisshet, men i nuläget är vår förhoppning att kunna genomföra alla veckor som planerat. På grund av situationen har vi möjliggjort så att avbokning kan ske ända fram till den 1 juni med full återbetalning.

Med vår Sommarfotboll och Sommarakademi erbjuder Malmö FF flickor och pojkar en rolig och meningsfull fritid under sommarlovet.
Under en vecka får deltagarna både leka fotboll och lära sig mer om spelet under ledning av professionella tränare från MFF:s akademier. Sommaren 2020 anordnar vi och våra samarbetsklubbar Sommarfotboll i Bjärred, Ljungby, Åhus, Skanör, Tomelilla, Ystad och Vellinge. Vi har också tre veckor inne på Stadionområdet i början och slutet av Sommarlovet som vi arrangerar vår Sommarakademi.
Vi når ut till tusentals flickor och pojkar i åldrarna 7-13 år.

Sommarfotboll är alltså inte bara en uppskattad aktivitet för barnen, utan också ett sätt för Malmö FF att knyta tätare kontakter med människor och föreningar i närområdet.

Länk till anmälan du här:

Har du frågor kring sommarfotbollen, vänligen kontakta sommarfotboll@mff.se